Siirry sisältöön
Nuori mies luistimet kaulalla

Brändi on mielikuvien kokonaisuus, ja mielikuvat syntyvät kaikissa kohtaamisissa. Kunnan brändiin vaikuttavat siten ihmisten omakohtaiset kokemukset kunnasta ja sen palveluista sekä kunnasta leviävät uutiset, tarinat, tulkinnat ja mielikuvat. Hyvä brändi perustuu hyviin palveluihin. Tietoisella brändityöllä ja markkinointiviestinnällä tuemme positiivisten mielikuvien syntymistä.

Tuusulan kunnan sisäinen ja ulkoinen viestintä perustuvat valtuuston hyväksymään, kuntalaisia ja muita sidosryhmiä osallistaen muotoiltuun brändiin. Valtuusto hyväksyi brändin 12.11.2018.

Brändikäsikirja

Tuusulan kunnan brändikäsikirja määrittelee kunnan brändin: ydinviestit ja sloganit sekä visuaalisen ilmeen. Brändissä korostuvat Tuusulan vahva kulttuuriperintö, luonto, yhteisöllisyys sekä sijainti lentokentän ja pääkaupungin lähellä. Keskeinen ajatus on se, että Tuusulassa voi rakentaa oman näköisensä elonkaaren − Tuusula on Elämisen taidetta.

Yhteystiedot

Voit lähettää sähköpostia myös yhteiseen sähköpostiosoitteeseemme viestinta@tuusula.fi.