Siirry sisältöön

Tuusulan kunta järjestää ikäihmisille yhteisöllistä lounasruokailua kouluilla oppilasruokailun jälkeen. Ruokailu toteutuu koulujen toiminta-aikoina ja vain, jos koululla on jäänyt ruokaa yli. Syyskaudella 2025 ruokailut ovat käynnistyneet neljällä eri koululla. 1.9.2025 alkaen toiminta laajenee toteutumaan viidellä koululla, kun ikäihmisten ruokailut käynnistyvät myös Hyrylän yläasteella.

Ikäihmisten ruokailuun ovat oikeutettuja tuusulalaiset eläkeläiset, eläkeläiskortti on esitettävä pyydettäessä. Ruokailu maksetaan erikseen ostettavalla ruokalipukkeella, hinta on 1,65 €/ruokailu. Ruokailusta on mahdollista ostaa mukaan ylijäänyttä ruokaa 1,75 €/500 g hintaan erillisellä EkoTeko 500 g -lipukkeella.

Syksyllä 2025 ruokailu järjestetään seuraavilla kouluilla:

Tutustu ruokalipukkeiden ostotapoihin: