Ikäihmisten ruokailu jää joulutauolle 20.12.–6.1. – Kellokoskella tauko alkaa 19.12.
Koululaiset lomailevat jouluviikon ja loppiaisen välisen ajan, joten myös ikäihmisten ruokailu on Tuusulassa tauolla 20.12.2025–6.1.2026. Vuoden viimeistä ruokailukertaa vietetään Kellokosken koululla torstaina 18.12. ja Jokelan ja Hyrylän yläasteilla, Riihikallion koululla sekä Moniolla perjantaina 19.12.
Kuluvan vuoden viimeinen ikäihmisten ruokailu järjestetään perjantaina 19.12. Poikkeuksena on Kellokosken koulu, jossa viimeinen ruokailukerta on torstaina 18.12.
Ruokailut jatkuvat jälleen 7.1.2026 alkaen tuttuun tapaan:
- Kellokosken koulu kello 12.40–13.00
- Jokelan yläaste kello 12.35–13.00
- Riihikallion koulu kello 12.15–12.35
- Monio kello 12.00–12.20 (Huomaathan, että perjantaina 12.12. ruokailuaika on poikkeuksellisesti kello 12.20–12.50.)
- Hyrylän yläaste kello 12.15–12.35
Lisätiedot ikäihmisten ruokailusta: