Siirry sisältöön

Kuluvan vuoden viimeinen ikäihmisten ruokailu järjestetään perjantaina 19.12. Poikkeuksena on Kellokosken koulu, jossa viimeinen ruokailukerta on torstaina 18.12.

Ruokailut jatkuvat jälleen 7.1.2026 alkaen tuttuun tapaan:

Lisätiedot ikäihmisten ruokailusta: